Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Vyrábím všechny produkty tak, aby k reklamacím docházelo minimálně. Ale každému občas někde něco uteče a nebo se něco přehlídne.
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Je Vaše zboží poškozené, něco chybí nebo má jiné nedostatky? Upřímně mě to mrzí a každou reklamaci řeším osobně tak, aby se vyřešila co nejdříve a úspěšně. Neváhejte se na mě obrátit emailem info@tesi.cz nebo telefonicky na +420 775 621 312.
Jak postupovat v případě, že chci zboží vrátit?
Nevyhovuje Vám provedení nebo se Vám zboží zkrátka nelíbí a nesplnilo Vaše očekávání? Do 14 dnů máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu. Upozorňuji, že zboží musí být nepoužité a nesmí na něm být stopy použití. Neváhejte se na mě obrátit emailem info@tesi.cz nebo telefonicky na +420 775 621 312.